پستچی

جوک ، اس ام اس , سرگرمی

پستچی

جوک ، اس ام اس , سرگرمی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی نام حرفای تو دلی

دسته بندی : آهنگ غمگین, تک آهنگ تاریخ : ۱۶ام اردیبهشت, ۱۳۹۴

دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی نام حرفای تو دلی


دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام حرفای تو دلی با بالاترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی  , آهنگ : امین رستمی , تنظیم : پازل باند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی نام حرفای تو دلی :

تویه خیابون بارون گرفته لیلی چشاشو از مجنون گرفته

عینه جنونه عشقایه کوتاه جاده تموم شد از اول راه

ووهوو عشقو کم دارم حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه با همه ی وجود خسته ام خسته

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی نام حرفای تو دلی

♫♫♫♫♫♫

اسمش عذابه اسمش فریبه بازی با قلبه تنگه غریبه

ماتم گرفته دنیایه عشقو از دل بریدیم پاهایه عشقو

ووهوو عشقو کم دارم حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه با همه ی وجود خسته ام خسته

ووهوو عشقو کم دارم

حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسه با همه ی وجود خسته ام خسته

تویه خیابون بارون گرفته

لیلی چشاشو از مجنون گرفته

عینه جنونه عشقایه کوتاه

جاده تموم شد از اول راه

ووهوو عشقو کم دارم

حرفای تو دلی با دلم دارم

ووهوو تنهایی بسهدانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ حرفای تو دلی, دانلود آهنگ حرفای تو دلی از مهرزاد امیرخانی, دانلود آهنگ حرفای تو دلی با صدای مهرزاد امیرخانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی, دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی حرفای تو دلی, متن آهنگ حرفای تو دلی مهرزاد امیرخانی

با همه ی وجود خسته ام خسته

اسمش عذابه اسمش فریبه

بازی با قلبه تنگه غریبه

ماتم گرفته دنیایه عشقو

از دل بریدیم پاهایه عشقو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی