پستچی

جوک ، اس ام اس , سرگرمی

پستچی

جوک ، اس ام اس , سرگرمی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود سریال شهر من شیراز

بازدید : 1,023
دسته : سریال , شهر من شیراز

بازیگران سریال شهر من شیراز, خلاصه سریال شهر من شیراز, دانلود آنونس سریال شهر من شیراز, دانلود رایگان سریال ایرانی شهر من شیراز, دانلود رایگان سریال شهر من شیراز با حجم پایین, دانلود سریال ایرانی شهر من شیراز, دانلود سریال جدید شهر من شیراز, دانلود سریال شهر من شیراز با کیفیت بالا, دانلود سریال شهر من شیراز با کیفیت عالی, دانلود سریال شهر من شیراز با لینک مستقیم, دانلود سریال شهر من شیراز به صورت کامل, دانلود شهر من شیراز, دانلود عکس های سریال شهر من شیراز, دانلود فیلم کم حجم شهر من شیراز, سریال شهر من شیراز

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای شهر من شیراز

دانلود سریال ایرانی جذاب و دیدنی شهر من شیراز با کیفیت عالی

دانلود سریال شهر من شیراز

دانلود سریال شهر من شیراز

سریال شهر من شیراز

پخش : شبکه دو سیما

کارگردان : محمد بنایی

ژانر : اجتماعی / طنز

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

تعداد قسمت ها : سیزده

بازیگران : محمود پاک‌نیت، پرستو صالحی، حسن جوهرچی، روشنک عجمیان، رامتین خداپناهی، حدیث فولادوند، فلامک جنیدی، رامین ناصرنصیر، زهرا سعیدی، مهدی امینی‌خواه، شهربانو موسوی، جمشید جهانزاده و …

خلاصه داستان : ماجرا از جایی شروع می‌شود که یک راننده تاکسی به نام محسن به خاطر تصادف به زندان می‌افتد. نرگس، همسر محسن برای تامین مبلغ دیه، درگیر مشکلات متعددی می‌شود و به موازات روایت زندگی او، داستان‌های دیگری را شاهد خواهیم بود که با هم مرتبط هستند و …

.
  • لینک های دانلود سریال شهر من شیراز

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

  • ۹۴/۰۳/۰۵
  • bastam jahroomi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی