پستچی

جوک ، اس ام اس , سرگرمی

پستچی

جوک ، اس ام اس , سرگرمی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰
بازدید : 4,708
دسته : اخبار

,

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

مجموعه تلویزیونی سایبر به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی سعید کمانی هم اکنون در حاشیه تهران در مرحله تصویربرداری قرار دارد و تولید آن طی ماه آینده به پایان می رسد.



.
تاکنون ۴۰ درصد از کل کار مقابل دوربین رفته و نیاوران، اداره کل پلیس و… از دیگر لوکیشن های اصلی این پروژه بوده است.
روح ا… کمانی، سارا منجزی، نیلوفر شهیدی، علیرضا ثانی فر، سیاوش طهمورث، سیاوش مفیدی، امید محمدنژاد، سجاد دیرمینا، ریحانه رضی، لیلا رحیمی، آوا گنجی، پویان گنجی، شهاب شادانی، سارا حسینی، عرفان قاسمی و… بازیگران اصلی این سریال هستند که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته است.
.
«سایبر» همانطور که از اسمش مشخص است به جرائم رایانه ای می پردازد. به طوری که تعدادی از تبهکاران با انجام اخاذی و ارتکاب برخی جرائم دیگر تحت تعقیب پلیس قرار می گیرند و در ادامه داستان چندین شخصیت دیگر نیز به ماجرا اضافه می شود. در واقع بنا به خواست فیلمنامه در طول تصویربرداری ۲۰۰ بازیگر دیگر نیز به این پروژه به عنوان بازیگر مهمان اضافه خواهند شد.
معظمی در کارنامه خود ساخت مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» و فیلم های تلویزیونی «ساعت به وقت صفر»، «نگین»، «سرانجام» و چندین اپیزود از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را دارد.
«سایبر» در ۲۶ قسمت به سفارش گروه پلیس فتا در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: نویسنده: احمد آل یمین، مدیر تصویربرداری: طاهر چگونیان، طراح صحنه و لباس: سمیرا شجاعی، صدابردار: علی قاسمی، انتخاب بازیگر و بازیگردان: سیامک راشدی، مدیر برنامه ریزی: زهرا محبی، دستیاران کارگردان: کیامک فرهنگ، علی رضوانی، طراح گریم: فرشته گودرزی، مدیر تولید: علی محمودی، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، مدیر تدارکات: مجتبی بوریایی.
.
.
.
.
  • ۹۴/۰۳/۰۳
  • bastam jahroomi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی